دستگیری ۳۰ نفر در ارتباط با خرید و فروش رأی در ایران

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehدستگیری ۳۰ نفر در ارتباط با خرید و فروش رأی در ایران
دستگیری ۳۰ نفر در ارتباط با خرید و فروش رأی در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
۳۰ نفر در ارتباط با خرید و فروش رأی در انتخابات ایران دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، رحیم علیشپور، دادستان پاکدشت از دستگیری ۳۰ نفر در ارتباط با خرید و فروش رأی توسط نیروهای امنیتی در این شهرستان خبر داد.

علیشپور اظهار داشت: در راستای عزم جدی دستگاه قضایی مبنی بر حفاظت و صیانت از آرا مردمی و هم چنین مبارزه با پدیده زشت خرید و فروش رای تا کنون نزدیک به ۳۰ نفر از متخلفین دستگیر شدند.

آیت الله خامنه ای - اسپوتنیک ایران
رهبر ایران : انتخابات متضمن منافع ملی کشور است

دادستان پاکدشت تصریح کرد: برخورد با متخلفین تا آخرین ساعات رای گیری ادامه داشته و توصیه می‌کنم مردم با حضور پر شور در پای صندوق‌های رای تخلف‌های احتمالی را سریعا گزارش کنند.

این در حالی است که محمدناصر زندی، فرماندار چالوس نیز با تایید دستگیری تعدادی از عوامل خرید و فروش رأی در این شهرستان گفت: این افراد که غیر بومی هستند به اتهام  دادن رای به نامزدی خاص در بخش مرزن آباد از توابع این شهرستان بازداشت شدند.

زندی بیان داشت: اگرچه از نظر قانونی افراد غیر بومی برخلاف انتخابات شوراهای شهر و روستا می توانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و رای دهند، ولی طبق گزارش های رسیده از دادگاه مرزن آباد سرنشیان این خودروها علاوه بر رای دادن به نامزدهای خاص ، همچنین ماموریت خرید و فروش آرای مردم را هم داشتند که خوشبختانه با پیگیری دستگاه قضایی و مسئولان امنیتی و انتظامی شناسایی و دستگیری شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала