مشکل آمریکایی‌ها با برگزاری انتخابات در ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آیت الله خامنه ای
آیت الله خامنه ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چرا دول غربی با برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارند؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری «فارس»، تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه برای دلسرد کردن ملّت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رأی ادامه دارد.

چرا آمریکایی‌ها و دول غربی که خود را نماد دموکراسی می‌دانند، با برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارند و همواره به آن خدشه وارد می‌کنند؟

مقام‌م معظّم رهبری در این خصوص گفت:«آمریکایی ها 25 ســال در دوران رژیم طاغوت، در ایران حضور داشــتند، اما مجلس های شورای فرمایشی و مسخره ی آن روز، یک بار مورد انتقاد آمریکایی ها قرار نگرفت. اگر به تاریخ مراجعه کنید و قضایای انتخابات دوران محمدرضا را بخوانید و قبل از آن هم بدتر از آن، دوران رضاشاه، اول که  انگلیسی ها در اینجا مسلط بودند و بعد هم آمریکایی ها مسلط شدند، یک بار به این انتخابات فرمایشی و نمایشی مســخره اعتراض نکردند.

الان هم به رژیم های مســتبد و دیکتاتور و وراثتی‌ که در این منطقه هست، یک کلمه اعتراض نمی کنند، اما به ایران که اینجور پشت سر هم انتخابات انجام گرفته است و همه ارکان نظام -از رهبری نظام و رئیس جمهوری نظام، تا نمایندگان مجلس، تا نمایندگان خبرگان، تا نمایندگان شوراهای شهری- به وسیله ی مردم انتخاب می شوند، دائم اشکال می کنند، ایرادهای دروغین می کنند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала