امداد رسانی نیروی دریایی ارتش ایران به مردم استان گیلان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / Mohammad Ranjbar / (cropped image)امداد رسانی نیروی دریایی ارتش ایران به مردم استان گیلان
امداد رسانی نیروی دریایی ارتش ایران به مردم استان گیلان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی دریایی ارتش ایران از چند روز گذشته امداد رسانی به مردم در استان گیلان را آغاز نموده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت از امداد رسانی نیروی دریایی ارتش ایران به مردم گرفتار در برف و سرما استان گیلان در چند روز گذشته خبر داد.

بر اثر حوادث ناشی از بارش برف در گیلان، شش نفر جان باختند - اسپوتنیک ایران
بر اثر حوادث ناشی از بارش برف در گیلان، شش نفر جان باختند

شفقت رودسری اظهار داشت: در 3 روز گذشته، اکیپ هایی را برای بازگشایی مسیر سراوان - فومن، رهاسازی خودروها و کمک رسانی به مسافران گرفتار در برف در این جاده اعزام شد.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت همچنین از توزیع پتو، 2هزار بسته غذایی و بسته های 4 لیتری بنزین در بین رانندگان گرفتار در برف خبر داد و گفت: یک گروه پزشکی نیروی دریایی ارتش هم در این محور به مسافران خدمات درمانی و پزشکی ارائه دادند.

وی افزود: یک بالگرد نیروی دریایی ارتش هم برای آسان کردن کمک رسانی به روستاییان گرفتار در برف در اختیار دستگاه های خدمات رسان قرار گرفت. اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های نیروی دریایی ارتش هم در این مدت برای جابه جایی مسافران به کمک ناوگان حمل و نقل شهری آمدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала