انتشار خبری درباره تیم ملی فوتبال زنان ایران با تأخیری یکساله

© AFP 2023 / Amir Kholoosiانتشار خبری درباره تیم ملی فوتبال زنان ایران با تأخیری یکساله
انتشار خبری درباره تیم ملی فوتبال زنان ایران با تأخیری یکساله - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی رسانه‌ها تیم ملی فوتبال زنان ایران را پس از حذف از رقابت‌های انتخابی المپیک، مجددا در کورس رقابت‌ها قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که خبری مبنی بر میزبانی فلسطین از تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده و در شبکه‌های مجازی هم بازتاب زیادی داشته است، این تیم در فروردین ماه امسال با دو شکست و یک پیروزی از این مسابقات حذف شده است.

برای اولین بار در تاریخ ایران، اظهار نظر زنان در فوتبال - اسپوتنیک ایران
برای اولین بار در تاریخ ایران، اظهار نظر زنان در فوتبال

برخی رسانه‌های امروز اعلام کردند که ایران در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با فلسطین هم گروه شده و به دلیل اینکه بازی‌های این کشور در ورزشگاه فیصل الحسینی در شهر بیت‌المقدس برگزار می‌شود، فدراسیون ایران از حضور در مسابقات انصراف داده است.

این در حالی است که به نقل از خبرگزاری ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در فروردین ۱۳۹۸ در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با دو شکست و یک پیروزی از رسیدن به مرحله نهایی مسابقه انتخابی المپیک بازماند.

خبری که امروز توسط برخی رسانه‌ها اعلام شده در واقع با تاخیری یکساله منتشر شده است؛ بهمن ماه سال گذشته ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک در گروه C با فلسطین هم‌ گروه شد، همان زمان فدراسیون ایران درخواست تغییر میزبانی داد و در نتیجه کنفدراسیون فوتبال آسیا، قطر را به عنوان میزبان مسابقات این گروه در نظر گرفت. در ادامه مسابقات برگزار شد و تیم ملی با شکست مقابل فیلیپین و چین تایپه و پیروزی برابر فلسطین از دور رقابت‌ها حذف شد و به المپیک نرسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала