آتش سوزی باعث ریزش ساختمان سه طبقه ای در تهران شد

CC0 / Pixabay / آتش سوزی باعث ریزش ساختمان سه طبقه ای در تهران شد
آتش سوزی باعث ریزش ساختمان سه طبقه ای در تهران شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از آتش‌سوزی گسترده در ساختمانی سه طبقه و ریزش بخش زیادی از این ساختمان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران اعلام کرد در محله مرتضی‌گرد در اثر آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان سه طبقه، بخش زیادی از این ساختمان فرو ریخت.

وی با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه تولیدی مبل در محله مرتضی‌گرد، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 2:50 بامداد آتش‌سوزی گسترده مبل در محله مرتضی‌گرد، خیابان ولیعصر 35 به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه سه دستگاه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی خاطرنشان کرد: محل حادثه ساختمانی سه طبقه بود که هر طبقه آن حدود 700 متر وسعت داشت و به عنوان کارگاه تولیدی مبل و لوازم نگهداری مبل از آن استفاده می‌شد. حجم زیادی لوازم در هر سه طبقه قرار گرفته و هنگام حضور آتش‌نشانان تمام طبقات کاملاً دچار حریق شده و شعله‌ور بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: شدت حرارت و آتش به حدی بود که در همان لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان، بخش زیادی از این ساختمان (دوطبقه) تخریب شد اما خوشبختانه کسی داخل ساختمان حضور نداشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала