ترافیک ده کیلومتری در ورودی رشت و مسدود شدن جاده ها +تصاویر

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر ترافیک ده کیلومتری در ورودی رشت و مسدود شدن جاده ها +تصاویر
ترافیک ده کیلومتری در ورودی رشت و مسدود شدن جاده ها +تصاویر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترافیک 10 کیلومتری در ورودی رشت به خاطر بارش شدید برف باعث گرفتار شدن هزاران خودرو در این محور شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا اکبری، مقام مسئول در راهداری در این خصوص بیان داشت: فعالیت سامانه بارشی که از دیرور افزایش یافته و به سمت شمال، شمال غرب و مرکز بارش‌ها بیشتر بوده است.

وی خاطر نشان کرد که این سامانه استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و قزوین را بیش از همه استان‌ها درگیر کرده است و افزود: تا سحر امروز هیچ مشکلی به لحاظ تردد وسایل نقلیه در محور مواصلاتی نداشته‌ایم و راهدارن در محورها حضور داشتند.

این مقام گفت: جانشین فرمانده پلیس راه کشور نیز در اینجا حضور داشت و تا ساعت 5 صبح تردد در تمام محورهای مواصلاتی کشور روان بود. این در حالی بود که از ساعت 5 صبح امروز به دلیل ترافیک در ورودی رشت از سمت آزادراه پس زد و ظاهرا به دلیلی خودروهای به سمت رشت وارد شهر نشدند.

معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری با اشاره به بارش حجم زیاد برف زیاد و تشکیل صف خودرو در آزادراه قزوین-رشت، بیان داشت: به همین دلیل هم‌اکنون حدود 10 کیلومتر از سمت آزادراه قزوین-رشت گرفتار برف است.

وی با اشاره به این‌که در محور فومن-سراوان شاهد انباشت خودرو هستیم و  خودرهای راهداری فراوانی در این محور داریم که متاسفانه لابلای خودروها گرفتار شده‌اند، افزود: در محدوده امازاده هاشم (عوارضی قزوین-رشت) به دلیل ورودی عوارضی سرعت خودروها کاهش یافته و با توجه به این‌که هیچکدام از خودروها زنجیر چرخ نداشتند با یک توقف و انسداد ترافیکی مواجه شده‌ایم.

وی با تاکید بر این‌که در حال رصد شرایط هستیم، خاطر نشان کرد:‌ تعدادی از مدیران در مرکز مدیریت راه‌های گیلان مستقر بوده و تمام اعضای قرارگاه مرکزی حمل‌و‌نقل و راهداری زمستانی کشور هم در مرکز در تهران مستقر هستند.

مقام مسئول سازمان راهداری تصریح کرد: ایدر محدوده امام زاده هاشم تا رشت، آزادراه تعداد زیادی دسترسی دارد، همه اینها باعث شده حجم تردد زیادی در این محور انباشته شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала