نیروی زمینی ارتش ایران ده‌ها فروند بالگرد اورهال شده دریافت کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نیروی زمینی ارتش ایران ده‌ها فروند بالگرد اورهال شده دریافت کرد
نیروی زمینی ارتش ایران ده‌ها فروند بالگرد اورهال شده دریافت کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با حضور وزیر دفاع ایران ده‌ها فروند بالگرد اورهال و بازآمد‌سازی‌شده به نیروی زمینی ارتش تحویل داده شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، با حضور امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران و جمعی دیگر از فرماندهان، مراسم تحویل‌دهی ده‌ها فروند بالگرد اورهال و بازآمد سازی شده به نیروی زمینی ارتش در اصفهان برگزار شد.

حاتمی درباره آماده سازی و تحویل 10ها فروند بالگرد به نیروزی زمینی ارتش ایران گفت: در پایگاه های هوانیروز در اقصی نقاط کشور از جمله تهران، اصفهان، مسجد سلیمان، قزوین،  کرمان، کرمانشاه و .... بالگردهای زمین گیر شده توسط متخصصین صنایع هوایی و شرکت پنها مورد تعمیر و اورهال اساسی قرار گرفته که در همین راستا، این بالگردهای باز آمد (اورهال) شده موجب افزایش قدرت رزمی، تهاجمی و پشتیبانی نیروهای مسلح ، جلوگیری از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور و کاهش هزینه ها به میزان بیش از 50 درصد نسبت به قیمت های جهانی و بهره گیری حداکثری از شرکت های دانش بنیان داخلی شده است.

 فرمانده سابق سپاه: ایران تمام اقدامات ارتش آمریكا در خلیج فارس را کنترل می كند - اسپوتنیک ایران
فرمانده سابق سپاه: ایران تمام اقدامات ارتش آمریكا در خلیج فارس را کنترل می كند

وزیر دفاع ایران ادامه داد: متخصصان صنعت هوایی وزارت دفاع در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد های ایران(پنها) با تلاش شبانه روزی و مشارکت با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان، توانستند با دستیابی به فناوری های پیچیده ی بالگرد، بار دیگر توانمندی خود را در دستیابی به هرآنچه مورد نیاز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است، به اثبات رسانند. در حوزه آماده سازی و اورهال بالگردها هیچ گلوگاه و مانعی نداریم و تا کنون با تمام توان و بدون هیچگونه وابستگی پیش روندگی خود را ادامه دادیم؛ به گونه ای که نیروهای مسلح را قادر ساخته است با اقتدار کامل هرگونه تجاوز و تعدی در هر سطحی را محکم پاسخ دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала