واکنش علی دایی به خبر عضویتش در فدراسیون هاکی

© Photo / IRNAواکنش علی دایی به خبر عضویتش در فدراسیون هاکی
واکنش علی دایی به خبر عضویتش در فدراسیون هاکی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران حضور در هیات رئیسه فدراسیون هاکی را تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به خبر منتشر شده توسط پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مبنی بر انتصاب اسطوره فوتبال ایران در هیات رئیسه فدراسیون هاکی گفت: من عادت کردم به بازی های زشت پشت پرده برای خراب کردنم.

دایی در حساب اینستاگرامی خود نوشت: من عادت کردم به بازی های زشت پشت پرده برای خراب کردنم پیش شما. یک سال قبل صحبت هایی با من شد که من هرگز موافقت نکردم چون همیشه در جایی وارد می شوم که مفید باشم نه ورزشی مثل هاکی که هیچ سر رشته ای از آن ندارم. حالا دقیقا امروز با اهدافی خاص خبری بدون هماهنگی با من بعد یکسال منتشر و سریع همه جا رسانه ای می شود. آن هم دقیقا در روزهایی که همه مردم فوتبال دوست ما می دانند چرا و به چه دلیل و از چه سمتی این خبر منتشر شده. من روزی که حرف حق زدم پی همه چیز را به تنم مالیده بودم و می دانستم چه اتفاقاتی از سمت چه نهاد هایی برایم خواهد‌ افتاد اما شرفم را به بودنم ترجیح دادم. تنها چیزی که در این فوتبال برایم مهم هست شما مردم هستید که هر چه دارم از شماست، چه در این فوتبال باشم و چه نباشم.

A post shared by Ali Daei (@alidaei) on

پیش از این وزارت ورزش و جوانان ایران اعلام کرده بود که با پیشنهاد بهرام قدیمی و موافقت وزیر ورزش و جوانان ایران، علی دایی و علی اصغر پورمحمدی به عضویت هیات رییسه فدراسیون هاکی این کشور درآمدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала