بهره برداری از دفتر کل گام دوم انقلاب در ایران

© Flickr / Blondinrikard Fröbergبهره برداری از دفتر کل گام دوم انقلاب در ایران
بهره برداری از دفتر کل گام دوم انقلاب در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دفتر کل گام دوم انقلاب در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

اسپوتنیک، دکتر کیانا فرهی در هماوردگاه جهانی بیداری اسلامی که روز پنج شنبه برگزار شد اعلام نمودند : دفترکل گام دوم انقلاب اسلامی، در نخستين سالروز گام دوم انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

ایشان به خبرنگار اسپوتنیک در تهران گفت: از حدود سه سال پیش، جمع آوری منویات رهبری رسیدگی شد؛ که با تبذیل تقریر گام دوم انقلاب اسلامی، همه آن ها فرآوری، تلخیص و تجمیع شدند.

در این مدت، پروژه رصد میدانی طیف های مختلف به صورت گیمفیکیشن انجام شد؛ که در این پروسه مدید تا 10 بهمن ماه، 1147 نفر آزموده شدند.

همچنین این مستدرکات و استنتاجات در نقشه ای با  آمارها و برهان های متقن، تالیف شده؛ که با این پتانسیل، هفت سال برای تبدیل اینرسی ها به سینرژی ها در نظر است.

به گفته نماینده ستاد گام دوم رسانه در شورای انطباق و انبساط سند آمایش و چشم انداز طبقه بندی شده گام دوم، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند بالادستی و عصاره همه اسناد کلان با جزیی ترین مسایل است؛ صحه گذارده و ما نیز اساسنامه را با همین عقیده نگاشتیم.

سرپرست پایگاه حمایت ستاد گام دوم انقلاب در ادامه گفت: چهل روز پیش و در شب چله چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران، جهت خاتمه دادن به جعل عناوین و نشر اکاذیب در خصوص دفترکل گام دوم انقلاب اسلامی، صفحه اعلاناتی به نشانی game2official_ir را در اینستاگرام احداث کردیم؛ که فعلا تا دامنه گشایی سایت های کشوری در گردهمایی 250 عضو دفترکل برای عرض ارادت به مقام ولایت یعنی مورخ 29 فروردین ماه، تنها منبع و ماخذ مجاز و انحصاری است.

این عضو هیئت رییسه دفترکل گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: دفترکل گام دوم انقلاب اسلامی کاملا تبیین شده؛ و برای مسئولان، محرز و نیز برای جوانان و کارگزاران موجه است.

وی اظهار داشت دفترکل گام دوم انقلاب اسلامی با هیچ حزب و جناحی قرابت ندارد؛ و مقتدای آن حضرت آیت الله خامنه ای است.

دستیار ویژه ریاست دفترکل گام دوم انقلاب اسلامی ایران گفت: دکترین دفترکل گام دوم انقلاب اسلامی مورخ بیستم فروردین ماه، مقارن با روز ملی فناوری هسته ای و مصادف با روز هنر انقلاب اسلامی به صورت آلبوم هولولنز منتشر می شود؛ که در آن به هایتک ترین رهاورد انبیک نیز می پردازند.

وی در نهایت پروتکل پنل پلاس دفترکل گام دوم انقلاب اسلامی را در پنج بخش ویژه نامه، هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه و سالنامه تشریح و اظهار نمود: در دهه فجر سکانداران اصلی تثبیت شده؛ و نیز کنسرسیوم-اکوسیستم گام دوم انقلاب اسلامی به منصه ظهور می رسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала