بازگشت دانشجویان ایرانی مقیم چین

© Photo / Tasnim بازگشت دانشجویان ایرانی مقیم چین
 بازگشت دانشجویان ایرانی مقیم چین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر بهداشت ایران از بازگشت بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان ایرانی مقیم چین در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران از بازگشت بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان ایرانی مقیم ووهان چین در روزهای آینده خبر داد.

وزیر بهداشت ایران در توئیتی نوشت: با پیگیریهای مکرر و همراهی وزارت امور خارجه بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان ایرانی مقیم ووهان چین که نگران وضعیت آنها بودیم، با تدابیر بهداشتی مناسب در روزهای آینده به کشور بازمی‌گردند و برای اطمینان از ایمنی، دو هفته در محل مناسبی تحت نظر و مراقبت‌های کامل پذیرایی خواهند شد.

​در ۳۱ دسامبر، ۲۰۱۹، مقامات چینی به سازمان بهداشت جهانی خبر از شیوع همه گیری یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان دادند. بعدتر کارشناسان مشخص کردند که عامل این بیماری کروناویروس است. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، دهها نفر بر اثر این ویروس تابحال جان باختند. این ویروس در حال حاضر از مرزهای چین به بقیه نقاط گسترش یافته است. مقامات چینی رسما تایید کرده اند که این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. دولت چین نگران شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل شهرهایی که این ویروس در آن شیوع دارند را قرنطینه می کند و اعلام کرده است که قرنطینه‌های انجام شده برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک می باشد. برخی کشورها نیز مسافران ورودی از چین را تحت معاینات دقیق قرار می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала