رئیس فراکسیون مستقلین مجلس ایران: مجلس آینده یکدست خواهد بود

© Sputnik / SHAمجلس شورای اسلامی
مجلس شورای اسلامی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد که مجلس آینده ایران نظر طیف‌ بندی‌های سیاسی، مجلسی یکدست خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه «مجلس یازدهم از نظر طیف‌بندی‌های سیاسی مجلسی یک دست خواهد بود»، گفت: من فکر می‌کنم در مجلس آینده اقلیتی از اصلاح طلبان بتوانند به مجلس ورود کنند و این باعث می‌شود تنش و درگیری در مجلس بعدی قابل توجه باشد.

تدارکات ائتلاف جدید اصول گرایان ایران برای انتخابات مجلس در تهران  - اسپوتنیک ایران
تدارکات ائتلاف جدید اصول گرایان ایران برای انتخابات مجلس در تهران

جعفرزاده یادآور شد: ما امیدواریم میزان مشارکت در انتخابات پیش رو افزایش یابد، اما هنوز سازوکار‌های انتخابات پرشور به درستی طراحی نشده و نیاز است که اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد.

نماینده مردم رشت در مجلس ایران ادامه داد: من فکر می‌کنم در مورد رد صلاحیت‌های سیاسی باید با اغماض بیشتر اقدام شود، زیرا کسی که در رد صلاحیتش بحث سیاسی مطرح است یعنی منافع شخصی خود را در نظر نگرفته است. در مقابل اگر کسی پرونده اقتصادی یا اخلاقی دارد قطعا باید با او برخورد شود و به دادگاه معرفی شود، اما پرونده رد صلاحیت‌های سیاسی که بیشتر هم هستند باید با تساهل، تسامح و اغماض بیشتری بررسی شود.

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس ایران درباره اقبال مردم به جریانات سیاسی در انتخابات پیش رو نیز گفت: هر چه از کلان‌شهر‌ها فاصله بگیریم شناسنامه مدیریتی، سوابق اجرایی و سلامت افراد در اقبال مردم به آن‌ها بسیار اثرگذار خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала