انتقادات رئیس دفتر روحانی از صدا و سیما

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آتش سوزی هنگام ضبط یک برنامه تلویزیونی در ایران + فیلم
آتش سوزی هنگام ضبط یک برنامه تلویزیونی در ایران + فیلم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمود واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهوری ایران طی سخنانی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرده و آنها را به بازتاب صحیح و "بدون تبعیض" صحبت های رئیس جمهور و وزیران کشور فرا خواند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس دفتر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در پاسخ به سوالی اظهار داشت: ما چیز زیادی نمی‌خواهیم، ما می‌گوییم صحبت‌های رئیس‌جمهور و وزرا بدون تبعیض و بر اساس آنچه آنها می‌گویند پخش شود، نه اینکه برخی مطالب را نگذارند و بگویند مصلحت نیست و مطلبی را از صحبت‌های رئیس جمهور و وزرا که برداشت خودشان است را زیرنویس می‌کنند. ما چندین بار تذکر داده بودیم که آن چیزی که زیرنویس می‌شود با آنچه در فیلم موجود است مغایر است. ما مشکلی با رئیس صدا و سیما نداشته و روابط نیز خوبی داریم. ما مجموعه عظیمی از پرسنل و عزیزانی که در صدا و سیما در سراسر کشور زحمت می‌کشند را از خودمان می‌دانیم و هیچ مشکلی هم با این مجموعه نداریم، بحث ما روی یک سری افراد سیاسی است که تعداد آنها نیز خیلی اندک است که برخی از سمت‌های کلیدی را گرفتند و فکر می‌کنند اگر کسی سمتی داشته باشد باید بر اساس تفکر و به عنوان یک حزب برخورد کند، در صورتی که صدا و سیما توسط آن گروه محدود نباید جناحی اداره شود.

وی گفت: صدا و سیما یک رسانه ملی و متعلق به کل نظام و کشور است و ما می‌گوییم همانطور که برای قوای و نهادهای دیگر بسته می‌بندند برای دولت نیز همان‌گونه عمل کنند. نمی‌شود که یک وزیر ما در هرمزگان به همه مناطق سیل‌زده رفته ولی تنها 10 ثانیه از آن در صداوسیما نشان داده شود. این فقط سخن ما نیست و مردم هم دوست دارند که تمام فعالیت‌های خدمتگزاران بدون تبعیض به نمایش گذاشته شود و این به معنای اختلاف ما با صدا و سیما نیست و ما انتقاداتی داریم که باید به آن توجه شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала