آیت الله خامنه ای: آمریکا از مقاومت تهران در برابر واشنگتن عصبی شده است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آیت الله خامنه ای
آیت الله خامنه ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران اعلام داشت: مخالفت ایران با واشنگتن و استقلال مردم ایران دلیلی است که دولت آمریكا از تهران عصبی است.

به گزارش اسپوتنیک، در روز دوشنبه، آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران اعلام داشت: مخالفت ایران با واشنگتن و استقلال مردم ایران دلیلی است که دولت آمریكا از تهران عصبی است.

پیام های توییتری جدید ترامپ خطاب به رهبر ایران  - اسپوتنیک ایران
پیام های توییتری جدید ترامپ خطاب به رهبر ایران

آیت الله خامنه ای در توییتر خود نوشت: مقاومت ایران در برابر ایالات متحده برای همه جهانیان جذاب است. به خاطر نشان دادن استقلال و مخالفت با متجاوز دولت آمریکا از مردم ایران عصبانی است.

وی افزود: "از این جاذبه باید برای گسترش حقیقت اسلام و مردم ایران استفاده شود."

در طول نماز جمعه در 17 ژانویه، آیت الله خامنه ای اظهار داشت، که روزی که ایران حملات موشکی به پایگاه های نظامی ارتش آمریکا در عراق کهک در آن مستقر است، انجام داد "روز خداوند" و "ضربه ای به چهره آمریکا" بود.

​رئیس جمهور آمریكا دونالد ترامپ بعدا گفت كه رهبر عالی قدر ایران باید در انتخاب عبارات مراقب باشد.

رئیس جمهور آمریکا توئیت کرد: به اصطلاح "ولی فقیه ایران"، که اخیراً معلوم شده چیزهای بدی در مورد آمریکا و اروپا گفته است، باید بسیار مراقب عبارات باشد!

ترامپ گفت: اقتصاد آنها (ایران) در حال فروپاشی است، مردم دچار سختی هستند.

رهبر ایران در نماز جمعه انگلیس، آلمان و فرانسه را ناتوان در حفظ توافق هسته ای ایران دانست و افزود: "آنها منتظرند تا ایالات متحده ایران را به زانو درآورد، اما ایالات متحده قادر نیست مردم ایران را به زانو درآورد."

آیت الله خامنه ای، شهید شدن فرمانده نظامی ایران سردار قاسم سلیمانی در نتیجه یک عملیات ویژه آمریکا در عراق را "شرم بر آمریکا" خواند و افزود: این ثابت کرد که آمریکایی ها "ترسو" هستند و از مواجهه با شهید سلیمانی "در نبرد آزاد" می ترسیدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала