نماینده مجلس ایران: باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنیم

© Sputnik / SHAنماینده مجلس ایران: باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنیم
نماینده مجلس ایران: باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو فراکسیون ورزش مجلس ایران اظهار داشت که کشورش باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه عالی ورزش شکایت کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو فراکسیون ورزش مجلس ایران در تشریح جلسه فراکسیون ورزش مجلس درباره محرومیت تیم‌های فوتبال ایرانی از میزبانی‌ لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این جلسه راهکارهای بسیار خوبی برای جلوگیری از محرومیت میزبانی ایران مطرح و بررسی شد.

محرومیت رسمی ایران از میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا  - اسپوتنیک ایران
محرومیت رسمی ایران از میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

این عضو فراکسیون ورزش مجلس ایران افزود: در این جلسه مقرر شد ایران شکایتی از کنفدراسیون آسیا به دادگاه عالی ورزش وابسته به کمیته بین‌المللی المپیک مبنی بر اینکه برخی دولت‌های منطقه در اتخاذ تصمیمات مغایر با بندهای مربوط به صلح و نوع دوستی در اساسنامه، دخالت می‌کنند، تنظیم کند.

وی تصریح کرد: ارائه تضمین نهادهای دولتی مبنی بر امن بودن فضای کشور و امکان تامین امنیت باشگاه‌های مهمان مورد دیگری بود که در این جلسه مطرح شد و  مسئول مربوطه نیز تاکید کرد که هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. از طرفی تمامی اقدامات باید صرفاً از سوی مدیران و ذینفعان باشگاه‌ها باشد و تنها باشگاه‌ها به این موضوع ورود کنند تا از وقوع اتفاقات بعدی جلوگیری شود. همچین به این نکته هم اشاره شد که فضای مجازی کمپین‌های مردمی در اعتراض به این تصمیم تشکیل شده است.

گفتنی است پیش از این کمیته مسابقات و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً نمایندگان ایران را از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала