فشار تیم اطلاع رسانی دولت ایران به صدا و سیما

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فشار تیم اطلاع رسانی دولت ایران به صدا و سیما
فشار تیم اطلاع رسانی دولت ایران به صدا و سیما - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از خبرگزای های ایران مدعی شد که تیم اطلاع رسانی دولت این کشور با فشار به صدا و سیما دنبال ایجاد یک بدعت جدید است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، تیم اطلاع رسانی دولت ایران با فشار به صداوسیما دنبال ایجاد یک بدعت جدید برای رئیس‌جمهور است که تا به حال سابقه نداشته است؛ این تیم بعد از آنکه در تحمیل برخی مستندهای خاص خود به رسانه ملی ناکام ماند و برخی پروژه‌های عملیات روانی آن شکست خورد حالا بدنبال آن است تا بسته‌های خبری آقای رئیس جمهور در مراسم مختلف را خود تهیه و تدوین کند و فقط صداوسیما پخش کننده باشد.

بنا بر این گزارش، تذکری که از سوی رئیس جمهور به صداوسیما داده شده است و واعظی هفته پیش آن را رسانه‌ای کرد نیز در همین زمینه بوده و رئیس جمهور خواستار پخش بسته‌های تبلیغاتی و خبری ویژه خود به جای آنچه به صورت معمول برای روسای جمهور مختلف گروه‌های مختلف خبری تلویزیون تولید می‌کرده‌اند، شده است.

خبرگزاری فارس اعلام کرد که تا الان رئیس صدا و سیما این درخواست را نپذیرفته و گفته است ما برای هیچ یک از سران قوا چنین رویه‌ای نداریم حتی برای خبر رهبری نیز گروهی از خود صداوسیما این کار را انجام می‌دهند و چنین درخواستی یک بدعت است و نوعی انحصارگرایی به شمار می‌رود. رئیس دفتر رییس جمهور ایران اما بعد از مقاومت علی عسکری فشار را به حداکثر رسانده و تاکید کرده است یا همان بسته خبری تولید شده ما را پخش کنید یا اصلا از رئیس جمهور خبری پخش نکنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала