بیانیه فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا

© Depositphotos.com / PhanuwatNandeeبیانیه فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا
بیانیه فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم میزبانی این کشور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه ای ضمن تایید میزبانی تیم های ایرانی از حریفان در زمین بی طرف بیانیه ای صادر کرد.

آیا میزبانی باشگاههای ایرانی در آسیا لغو خواهد شد؟  - اسپوتنیک ایران
آیا میزبانی باشگاههای ایرانی در آسیا لغو خواهد شد؟

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است:

1. فدراسیون فوتبال امروز نامه ای رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده است و به موجب آن اعلام شده که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم های ایرانی در فصل جدید را در کشور بی طرف برگزار کند.

2. فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از دریافت نامه و در روز جمعه جلسه ای را با حضور کلیه مسولین مرتبط با موضوع برگزار کرد و مراحل اولیه پیگیری ویژه در این باره به سرعت آغاز شد.

3. همچنین مقرر گردید در روز شنبه جلسه دیگری در این باره با حضور مدیران 4 باشگاه نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و تصمیم مقتضی با اعلام نظر باشگاههای پرسپولیس،سپاهان،استقلال و شهر خودرو اتخاذ گردد.

4. موضع نهایی باشگاههای ایرانی ظرف روزهای آینده و پس از تصمیم گیری قطعی کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است که ولید الفراج، مجری یکی از برنامه های ورزشی شبکه SPC ادعا کرد که در چند روز آینده حق میزبانی از باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، گرفته خواهد شد.

وی افزود: طی دو سه روز آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا این حکم را اعلام خواهد کرد. او همچنین تاکید کرد که حریفان تیم های ایرانی در آسیا، ملزم نیستند که بازی های خانگی را در کشور بی طرف انجام دهند و آن ها می توانند در ورزشگاه خانگی خودشان میزبان تیم های ایرانی باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала