قالیباف: سردار حاجی‌زاده سرش را برای مردمش می‌دهد

© Sputnik / Evgeniy Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر قالیباف: سردار حاجی‌زاده سرش را برای مردمش می‌دهد
قالیباف: سردار حاجی‌زاده سرش را برای مردمش می‌دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران به اتفاقات پیرامون حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد باقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران با انتشار پیامی درباره امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران در حساب توئیتری خود، به اتفاقات پیرامون حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی واکنش نشان داد.

قالیباف با هشتگ "ایرانم تسلیت" نوشت: بهت‌زده‌ام از این فاجعه و در حالی که غم تمام وجودم را فراگرفته است این را می‌نویسم. سردار حاجی‌زاده را سالهاست می‌شناسم؛ سرش را برای مردمش می‌دهد و رگش را برای دفاع از کشورش گرو گذاشته است. مطمئنم که مردم، سرباز غیور و مسئولیت‌پذیر وطنشان را با بغض در آغوش می‌کشند.

​​گفتنی است که صبح روز چهارشنبه (18 دی ماه) یک فروند بوئینگ 737 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین با 176 سرنشین، اندکی پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی دچار سانحه شد و سقوط کرد که در پی این حادثه تمام سرنشینان این هواپیما جان خود را از دست دادند. ابهام درباره علّت این سانحه دردناک تا صبح امروز ادامه داشت تا اینکه ستاد کل نیروهای مسلّح ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که به‌دلیل تحرکات آمریکا در منطقه و تهدید جمهوری اسلامی به‌ حمله، پدافند هوافضای سپاه به اشتباه بوئینگ 737 را مورد اصابت قرار داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала