ریابکوف:بیانیه درباره سقوط هواپیما در ایران تا قبل از اعلام نتیجه کارشناسان مجاز نیست

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر ریابکوف:بیانیه درباره سقوط هواپیما در ایران قبل از اعلام نتیجه متخصصان مجاز نیست
ریابکوف:بیانیه درباره سقوط هواپیما در ایران قبل از اعلام نتیجه متخصصان مجاز نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی ریابکوف: کارشناسان باید در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران بررسی و تجزیه و تحلیل انجام دهند و قبل از آن نباید کسی بیانیه و اظهارات پر سر و صدا داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه در توکیو به خبرنگاران گفت: کارشناسان باید در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران بررسی و تجزیه و تحلیل انجام دهند و قبل از آن نباید کسی بیانیه و اظهارات پر سر و صدا داشته باشد.

ریابکوف همچنین از مقام‌های دنیا خواست تا زمان مشخص شدن جزئیات بیشتر از سقوط این هواپیما از قضاوت درباره دلایل آن خودداری کنند.

عابدزاده: اگر آمریکا جرات دارد مدارک خود درباره سقوط هواپیما اوکراینی را منتشر کند - اسپوتنیک ایران
عابدزاده: اگر آمریکا جرات دارد مدارک خود درباره سقوط هواپیما اوکراینی را منتشر کند

چند روز پیش یک فروند هواپیمای بوئینگ 800-737 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز 752در ساعت 06:12 ‌از فرودگاه امام خمینی به مقصد کی یف پرواز کرده بود که پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت 06:18 در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد. نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو درباره این حادثه گفت: اتاوا دارای "اطلاعاتی از منابع مختلفی است که نشان می دهد هواپیما توسط یک موشک زمین به هوا توسط ایران ساقط شده است."

به گفته ریابکوف، "دلیلی برای اظهارنظرهای پر سر و صدا در این مرحله وجود ندارد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала