سردار عراقی: انتقامی سخت تر به دشمن تحمیل خواهد شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار عراقی: انتقامی سخت تر به دشمن تحمیل خواهد شد
سردار عراقی: انتقامی سخت تر به دشمن تحمیل خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح‌ ایران اعلام کرد که سپاه در آینده‌ای نزدیک انتقام سخت‌تری را به دشمن تحمیل خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ عبدالله عراقی ‌رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: شهیدان افرادی هستند که با خداوند عهد صادقانه بسته و به مقصود خود نیز خواهند رسید و شهید سلیمانی یکی از منتظران واقعی شهادت بود و مرتب بر سر قبور شهدا حاضر و از آنان شهادت را طلب می‌کرد.

توئیت ظریف پس از حملات موشکی ایران - اسپوتنیک ایران
توئیت ظریف پس از حملات موشکی ایران

وی ابراز داشت: شهید سلیمانی از جمله سردارانی بود که تمام اوضاع را در کنترل خود داشت و به جهت هوش سرشار این سردار دلاور اسلام 22 سال پرچم فرماندهی سپاه قدس از سوی رهبر انقلاب به او سپرده شده بود.

عراقی افزود: شهید سلیمانی با یک راهبرد استراتژیک برای رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی تلاش می‌کرد و در تمام منطقه مقاومت از او راهنمایی می‌گرفتند.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح ایران ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار سپاه در امنیت حال حاضر ایران تصریح کرد: سپاه پاسداران در واقع یکی از بازوان قوی رهبری و نظام است که در آینده‌ای نزدیک انتقام سخت‌تری را به دشمن تحمیل خواهد کرد.

عراقی در ادامه گفت: شهادت سردار سلیمانی موجب شد تا کل جهان اسلام و جبهه مقاومت با یکدیگر متحد شده و ریشه وهابیت را به لطف پروردگار در نطفه خفه کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала