شناسایی 104 هدف دیگر از مواضع آمریکا برای حمله

© Photo / U.S. Army/Sgt. Kissta Feldnerپایگاه آمریکایی در عراق
پایگاه آمریکایی در عراق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صد و 4 هدف از مواضع آمریکایی‌ها و متحدانش، در منطقه برای حمله آتی شناسایی شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یک  منبع آگاه در اطلاعات سپاه، 104 هدف از مواضع آمریکایی‌ها و متحدانش، در منطقه برای  حمله آتی شناسایی شده اند که اگر آمریکایی‌ها مجددا مرتکب هرگونه خطایی شوند، این مواضع هدف حمله قرار خواهند گرفت.

در حملات اخیر سپاه به پایگاه عین‌الاسد، دستکم هشتاد نظامی آمریکایی در  حمله بامداد چهارشنبه، 8 ژانویه، کشته شده اند. در این حمله همچنین تعدادی هواپیمای بدون سرنشین و بالگرد و تجهیزات فراوان نظامی آسیب‌های جدی دیده اند.در حمله موشکی بامداد روز چهارشنبه، پانزده موشک به پایگاه عین الاسد اصابت کرده که هیچ‌ کدام بوسیله سیستم راداری ارتش تروریسم آمریکا رهگیری نشده‌اند.

بغداد، به تماس های واشنگتن پاسخ نمی دهد - اسپوتنیک ایران
بغداد، به تماس های واشنگتن پاسخ نمی دهد

در این پایگاه نظامی چهار هزار نظامی آمریکا حضور دارند. براساس گزارش‌های دریافتی مجروحان حمله موشکی بامداد امروز به پایگاه عین الاسد، با بالگرد به بغداد منتقل شده اند و ارتش تروریستی امریکا از بخش بهداشت عراق درخواست کمک کرده است.

با ترور سرلشکر قاسم سلیمانی  و همراهانش در عراق توسط نیروهای آمریکا تنش در مناسبات واشنگتن و تهران افزایش یافت. ترامپ 2 ماه ژانویه دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرد که باعث بروز تنش در منطقه شد. روز 3 ژانویه موشک‌هایی از پهپاد آمریکایی MQ-9 Reaper به سمت کاروان سردار سلیمانی شلیک شد.ترامپ در جلسه توجیهی تیم امنیتی ملی‌اش و تحت تأثیر تحریک مشاوران ضدایرانی خود، گزینه ترور نظامی سردار قاسم سلیمانی را انتخاب کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала