تمام مسافران هواپیمای بوئینگ 737 جان خود را از دست دادند +عکس

© AP Photo / Mohammad Nasiriمحل سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در استان تهران
محل سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در استان تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک

به گزارش اسپوتنیک با استناد به رسانه‌های داخلی، تمام مسافران هواپیمای مسافربری جان خود را از دست داده‌اند. رئیس اورژانس کشور تأیید کرد که هیچ یک از مسافران هنگام سقوط هواپیما زنده نمانده است.

هواپیمایی شرکت یو آی ای اوکراینی به شماره  752- PS که با یک ساعت تأخیر از مقصد تهران عازم کی‌یف بود، صبح امروز پس از برخاستن از فرودگاه، حوالی شهر پرند سقوط کرد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام 10 دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد امدادی به محل سقوط هواپیمای اوکراینی در حوالی فرودگاه امام خمینی خبر داد.

​مرتضی سلیمی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب گفت: با کسب خبر سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ 737 متعلق به خطوط هوایی اوکراین در محدوده فرودگاه امام خمینی بلافاصله ستاد بحران در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر تشکیل و دستور لازم برای اعزام یک فروند بالگرد امداد هوایی از سازمان امداد و 10 دستگاه آمبولانس هلال احمر از استان تهران به محل حادثه صادر شد.

جعبه سیاه هواپیمای مسافری اوکراینی سقوط کرده در نزدیک تهران پیدا شد. درخواست هلال احمر از مردم: در اطراف محل سقوط هواپیما تجمع نکنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала