سقوط هواپیما در نزدیکی فرودگاه امام خمینی و بیش از 170 قربانی +عکس

اشتراک
سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر 10 دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد امدادی به محل سقوط هواپیمای اوکراینی در حوالی فرودگاه امام خمینی اعزام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، بامداد چهارشنبه، 8 دسامبر یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 737متعلق به خطوط هوایی اوکراین با 167 و 9 خدمه سرنشین در نزدیکی فرودگاه امام خمینی سقوط کرد.رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام 10 دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد امدادی به محل سقوط هواپیمای اوکراینی در حوالی فرودگاه امام خمینی خبر داد.

مرتضی سلیمی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب گفت: با کسب خبر سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ 737 متعلق به خطوط هوایی اوکراین در محدوده فرودگاه امام خمینی بلافاصله ستاد بحران در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر تشکیل و دستور لازم برای اعزام یک فروند بالگرد امداد هوایی از سازمان امداد و 10 دستگاه آمبولانس هلال احمر از استان تهران به محل حادثه صادر شد.

​هم اکنون نیروهای اعزام سریع هلال احمر به محل وقوع این سانحه رسیده و در حال ارزیابی اولیه و بعدی حادثه و انتقال مصدومان به مراکز درمانی هستند.این هواپیما حد فاصل پرند و شهریار سقوط کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала