یک مقام پنتاگون: نگران موشک های بالستیک ایران هستیم

© AP Photoیک مقام پنتاگون: نگران موشک های بالستیک ایران هستیم
یک مقام پنتاگون: نگران موشک های بالستیک ایران  هستیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک مقام وزارت دفاع آمریکا با اظهار نگرانی از موشک های بالستیک ایران، ادعا کرد که ایران طی 24 تا 36 ساعت آینده انتقام میگیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CBS News، یکی از مقامات وزارت دفاع آمریکا اظهار نگرانی کرد که طی 24 تا 36 ساعت آینده ایران اقدام تلافی‌جویانه خود در قبال ترور قاسم سلیمانی را عملی خواهد کرد.

روحانی خطاب به آمریکا: به عدد ۲۹۰ هم فکر کنید - اسپوتنیک ایران
روحانی خطاب به آمریکا: به عدد ۲۹۰ هم فکر کنید

این مقامات وزارت دفاع ایالات متحده ادعا کرده است که با پایان یافتن مراسم تشییع قاسم سلیمانی، 24 تا 36 ساعت آینده می‌تواند معلوم کند که آیا ایران قصد دارد تهدیدات خود را برای انتقام از خون سپهبد سلیمانی اجرایی کند.

به گفته وی: " نگرانی اصلی ما موشک‌های بالستیک ایران است. این موشک‌ها هنوز به ایستگاه و سکوی شلیک منتقل نشده‌اند، اما وضعیت هشدار و آماده باش آنها افزایش یافته است به گونه ای که آماده حرکت هستند و می‌توانند طی 24 ساعت در تعداد قابل توجهی شلیک شوند.

هرچند که انتقال آن‌ها همچنین می‌تواند برای پراکنده کردن آن‌ها به عنوان یک اقدام دفاعی باشد. پیش از این یگان‌های دیگر پدافند دریایی و هوایی پراکنده شده‌اند، در عین حال نشانه‌ای از افزایش فعالیت در خلیج فارس وجود ندارد. نیروهای حامی ایران در عراق، سوریه، لبنان و یمن نیز همگی قادر هستند تا در صورت تصمیم ایران به اجرا کردن تهدیدات خود، حملات خود را آغاز کنند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала