وداع میلیونی تهران و اقامه نماز رهبر ایران بر پیکر سردار سلیمانی + ویدئو

© AP Photo / Ebrahim Noroozi ترور سردار سلیمانی
 ترور سردار سلیمانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر انقلاب با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی نماز اقامه کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، رهبر ایران روز 6 دسامبر با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت نماز اقامه کردند.سران  سه قوه فرماندهان عالی رتبه نظامی و مسئولان عالی رتبه نظام در این مراسم حضور دارند. پس از اقامه نماز، مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار می شود.

مراسم وداع با فرمانده سابق سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور میلیونی مردم تهران در حال برگزاری است.

​جمعیت میلیونی حاضر در مراسم نیز با اقتدا به رهبر انقلاب بر پیکر شهدا نماز اقامه کردند. مردم تهران با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»،«آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه» در مراسم تشییع و وداع با پیکر سردار شهید سلیمانی شرکت کرده‌اند.

تعدادی از جوانان هم با پوشیدن کفن‌هایی که روی آن نوشته شده «انتقام سخت»، حمایت خود را از پیام رهبر انقلاب برای شهادت سردار سلیمانی اعلام کردند. تصویر بزرگی از حاج قاسم سلیمانی نیز بر فراز میدان آزادی به اهتزاز درآمده است. استقبال و حضور گسترده و میلیونی مردم به گونه‌ای است که مسیرهای مستقیم به خیابان انقلاب تقریبا بسته شده و حرکت مردم به سختی انجام می‌شود.

​خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در این مراسم حضور چشمگیری دارند و خبرنگار نیویورک تایمز در توئیتی حضور مردم را میلیونی و در 25 سال اخیر بی‌سابقه دانسته است. مردم همچنین با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از این اقدام تروریستی ایالات متحده و حامیان عبری-عربی‌اش اعلام کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала