سامانه بارش‌ زا ایران را فرا می‌ گیرد

© Sputnik / Somayeh Pasandideسامانه بارش‌ زا ایران را فرا می‌ گیرد
سامانه بارش‌ زا ایران را فرا می‌ گیرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارش زا در اکثر مناطق ایران در طی 5 روز آینده خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سازمان هواشناسی ایران، بر اساس نقشه‌ های ماهواره ای و پیش بینی وضعیت جوی امروز در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی و از اواخر وقت مناطقی از شمال شرق و شرق کشور بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌ شود.

این وضعیت فردا برای استان‌های واقع در شمال شرق و شرق برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز شرقی ادامه خواهد داشت. در این روز همچنین برای جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

روز پنجشنبه برای استان‌های واقع در شمال شرق و ارتفاعات البرز  بارش باران و برف سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شرق کشور بارش پراکنده گاهی وزش باد و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی رعد وبرق و وزش باد و روز جمعه برای سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و در بخش‌ هایی از غرب و زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌ شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز شنبه فعالیت سامانه بارش زا در نیمه غربی کشور، استان‌های جنوبی،‌ دامنه‌های زاگرس، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی انتظار می رود. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала