سردار وحیدی: آمریکا نمی تواند مانع پیشرفت ایران شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار وحیدی: آمریکا نمی تواند مانع پیشرفت ایران شود
سردار وحیدی: آمریکا نمی تواند مانع پیشرفت ایران شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ایران اعلام کرد که مانع‌تراشی آمریکاب برای پیشرفت ایران بی‌فایده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ایران گفت: یکی از سیاست های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران آن است که کشور ما را عقب مانده نگه دارد اما عملکرد 40 ساله این ملت نشان می‌دهد این سیاست آمریکا شکست خورده است .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران اقزود: امروز خدمت رسانی  و عمران و آبادی در دورترین روستاهای کشور در حال انجام است و این خدمت  متوقف نخواهد شد .

ظریف: برای ایمن‌سازی آبراه‌های حیاتی، تعهد گسترده داریم - اسپوتنیک ایران
ظریف: برای ایمن‌سازی آبراه‌های حیاتی، تعهد گسترده داریم

سردار وحیدی ادامه داد: ایران اسلامی امروز مدرن ترین تسلیحات نظامی جهان را برای دفاع از کشور خود تولید و به این توان ملی افتخار می کند.

 وزیر اسبق دفاع  گفت: در حال حاضر که ایران پهپادهای پیشرفته ، تانک و ناوهای جنگی تولید می‌کند نشان از آن است که آمریکا نمی‌تواند بر سر راه جوانان این کشور که در حال توسعه هستند مانع ایجاد کند.

وی افزود: آمریکا بارها قصد حمله نظامی به ایران را داشته است اما چون به قدرت دفاعی ایران آشنایی کامل دارد جرات انجام این اقدام را ندارد .

او ادامه داد: در شرایط فعلی به هیچ عنوان نباید یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کرد چون با مقاومت ، امید و صبر پیروزی حاصل می‌شود .

سردار وحیدی گفت : امروز بسیاری از کارشناسان غربی معتقدند که اگر ایران بتواند از این  تحریم ها عبور کند به یک قدرت بزرگ در جهان تبدیل خواهد شد و دیگر قابل کنترل نیست .

وی افزود : پیروی از فرمان رهبری و اتحاد و همدلی مردم رمز موفقیت و حل مشکلات پیش رو است و با عبور از تحریم های پیش رو بار دیگر اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشانیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала