ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به اعضای کمیسیون تلفیق مجلس ایران

© Sputnik / SHAارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به اعضای کمیسیون تلفیق مجلس ایران
ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به اعضای کمیسیون تلفیق مجلس ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دفتر رئیس جمهور ایران از تلاش‌ها و تبلیغات گسترده رسانه‌ای علیه لوایح مرتبط با گروه ویژه اقدام مالی انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران، محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران با انتقاد از تلاش‌ها برای تخریب دولت اظهار داشت که امروز در شرایطی قرار داریم که گویا یک اتاق فکری تلاش می‌کند و اصرار دارد که به مردم بگوید که دولت هیچ کاری انجام نداده و نمی‌دهد.

آیا خطر بازگشت ایران به لیست سیاه FATF وجود دارد؟ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
آیا خطر بازگشت ایران به لیست سیاه FATF وجود دارد؟

واعظی گفت: برجام براساس آنچه دیگر کشورها عنوان می‌کنند، اقدام بزرگی بود که توسط دولت به انجام رسید و عده‌ای زمانی این را فهمیدند که ترامپ به واسطه اینکه برجام را برخلاف منافع آمریکا می‌دانست، از آن خارج شد. عده‌ای در یک اتاق فکر چنان علیه برجام کار کردند که گویا هیچ دستاوردی از طریق آن برای کشور حاصل نشده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور ایران با اشاره به بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز هم همان اتاق فکر با تبلیغات گسترده‌ای که علیه این لوایح در رسانه‌های خاص خود دارند، باعث شده‌اند ایران در لیست سیاه قرار گیرد که این اقدام نوعی خودتحریمی است و در آینده به ضرر اقتصاد کشور و موجب مسدود شدن روابط بانکی با خارج می‌شود.

واعظی ادامه داد: در شرایطی که با تحریم‌های سخت و فشار حداکثری دشمنان مواجه هستیم، به جای اینکه همه دست به دست هم داده و بودجه خوبی را برای اداره کشور تنظیم کنیم تا به دشمنان نشان دهیم که با وجود تحریم‌ها در این عرصه نیز موفق هستیم، همان اتاق فکر با پیامک‌های تهدیدآمیز به اعضای کمیسیون تلفیق مجلس می‌خواهند تا مانع از تصویب کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق شوند.

وی یادآورشد: زمانی که کمیسیون به تصویب بودجه رأی داد در شایعه‌ای مضحک گفتند که رئیس جمهور اعلام کرده که اگر بودجه در صحن مجلس رأی نیاورد، استعفا خواهد داد. باعث تعجب است که چگونه یک نماینده مجلس به طور آشکار این موضوع را بیان می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала