ربیعی: ایران نیازمند حال خوب است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ربیعی: ایران نیازمند حال خوب است
ربیعی: ایران نیازمند حال خوب است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی دولت ایران مهمترین موضوع را گذشتن از بحران و توجه به آینده دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت ایران اظهار داشت: ایران از لحاظ بحران طبیعی بیش از ۸۰ درصد بحران هارا با خود حمل می‌کند و نمی‌دانم شاید این هم قسمت ما بوده است و پشت سر هم به وقوع می‌پیوندد.

علی ربیعی، سخنگوی دولت ایران - اسپوتنیک ایران
سخنگوی دولت ایران : باید واقعیتهای تحریم را به مردم می گفتیم

ربیعی افزود: من زمانی می‌گفتم این دولت، دولت چک‌های برگشتی است، اما گویا بحران هم می خواد در این دولت بیش تر ببارد؛ ما هم در مقابل باید یاد بگیریم و این آمادگی را داشته باشیم که بحران‌هاس زندگی‌مان را اداره کنیم زیرا گاهی ناگزیر از انتخاب این سبک زندگی هستیم.

سخنگوی دولت ایران تصریح کرد: ما باید از بحران ها بگذریم و به آینده توجه داشته باشیم اما متاسفانه به گونه ای بازنمایی می‌شود که گویی باید با هم بحران ها زندگی کرد و برخی روی خرمن ها غم شادمانه می‌نویسند که گویی غم برای آنها پله و هدف است.

ربیعی در پایان گفت: هیچ دوره ای مثل امروز ایران نیازمند حال خوب نیست. ما نیاز به خوبی خوب داریم باید حال یکدیگر را خوب کنیم و باید برای یکدیگر شادی درست کنیم تا از این دوره که سخت ترین دوره همچون تحریم است گذر کنیم. ما باید جامعه را آماده کنیم . بحران های سخت آمدنشان را خبر نمی کنند. باید خیلی بنویسیم که جامعه ای که با بحران های مختلف رو به رو است؛ همه شانه هایشان را برای عبور دیگری باید بگذارند. مشارکت کردن مردم را باید بازنمایی کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала