استاندار گلستان: بیش از 3000 میلیارد تومان بابت خسارت سیل پرداخت شده

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / استاندار گلستان: بیش از 3000 میلیارد تومان بابت خسارت سیل پرداخت شده
 استاندار گلستان: بیش از 3000 میلیارد تومان بابت خسارت سیل پرداخت شده  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
 هادی حق شناس، استاندار گلستان در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده این استان در مورد پرداخت تسهیلات مختلف اعم از بلاعوض بابت خسارت سیل به بیان مطالبی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، هادی حق شناس، استاندار گلستان در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده این استان گفت: سه هزار و 445 میلیارد تومان منابع برای پرداخت خسارت سیل گلستان در بخش های مختلف اعم از زیرساخت، کشاورزی و مسکن پیش بینی شده بود که تاکنون سه هزار و 80 میلیارد تومان خسارت، شامل بلاعوض و تسهیلات پرداخت شده است.

وی در خصوص بازسازی واحدهای مسکونی افزود: تاکنون 97 درصد واحدهای مسکونی احداثی موفق به عقد قرارداد با بانک ها شده اند. 94 درصد واحدها پی کنی و بیش از 57 درصد سقف گذاری و 22 درصد واحدها هم تحویل مالکان شده است. از هفته آینده، تحویل واحدهای مسکونی سرعت بیشتری خواهد گرفت و امیدواریم در دهه فجر شاهد تحویل همه واحدهای مسکونی احداثی باشیم.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به پرداخت مرحله دوم خسارات بخش کشاورزی گفت: به دلیل اختلافات جزیی میان سازمان فضایی کشور و برخی دستگاه ها، پرداخت خسارات به تعویق افتاد که به محض حل موضوعات، پرداخت خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала