واکنش پلیس تهران به پیشنهاد عرضه دولتی مواد مخدر

© Sputnik / Siyavash Sobhgahi واکنش پلیس تهران به پیشنهاد عرضه دولتی مواد مخدر
واکنش پلیس تهران به پیشنهاد عرضه دولتی مواد مخدر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به سخنان یک نماینده مجلس شورای اسلامی ایران مبنی بر عرضه مواد مخدر توسط دولت واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  جام جم آنلاین  ، صبح امروز بود که مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مورد «عرضه دولتی موادمخدر» پیشنهاد داد و با واکنش تند برخی از صاحب نظران مواجه شد.

پزشکیان که در مراسم افتتاح مرکز منطقه‌ای درمان اختلالات ناشی از سوء مصرف مواد مخدر سخن می گفت با اشاره به تلاش های مجلس برای تغییر قوانین و سیاست‌های اعتیاد، افزود: «اگر دولت بتواند عرضه موادمخدر را بر عهده گیرد، اشخاص نیازمند به دارو را می‌توانیم به راحتی درمان کنیم.» البته نائب رئیس مجلس این نکته را هم گفت که «هنوز این کار عملیاتی نشده است.»

اظهارنظری که با واکنش سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت رو به رو شد.

سرهنگ بخشنده اظهارات پزشکیان را نظر شخصی او دانست و گفت: پزشکیان باید در مورد اظهارات اخیرش پاسخ دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه «در هیچ جای دنیا، دولت مواد مخدر عرضه نمی‌کند» افزود: در حال حاضر نیز همه جا مواد مخدر وجود دارد و اگر دولت هم مواد مخدر عرضه کند، واویلا می‌شود و شهروندان پاک نیز معتاد می‌شوند.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: اگر دولت مواد مخدر عرضه کند، امنیت، پلیس و قانون زیر سوال می‌رود. این مسئله شدنی نیست و توزیع قانونی مواد مخدر تبعات منفی در جامعه خواهد داشت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: تصور کنید در محله شما، دولت مرکز فروش تریاک ایجاد کند. این مسئله باعث اثر منفی در فرزندان شما نمی‌شود؟ مردم و محلات این مسئله را قبول نمی‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала