ورود روحانی به کوالالامپور

© REUTERSورود روحانی به کوالالامپور
ورود روحانی به کوالالامپور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی رئیس جمهور ایران، به دعوت رسمی نخست وزیر مالزی و برای شرکت در اجلاس سران کشورهای اسلامی شامگاه سه‌ شنبه به وقت محلی وارد کوالالامپور پایتخت مالزی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور ایران، به دعوت رسمی نخست وزیر مالزی و برای شرکت در اجلاس سران کشورهای اسلامی شامگاه سه‌ شنبه به وقت محلی وارد کوالالامپور پایتخت مالزی شد.

روحانی و شینزو آبه - اسپوتنیک ایران
روحانی به زودی راهی ژاپن می شود

اجلاس سران کوالالامپور 2019 با حضور  400 نفر از رهبران، مقام‌ها، شخصیت‌های سیاسی و اندیشمندان 52 کشور جهان، در روزهای 18 تا 21 دسامبر در پایتخت مالزی برگزار می‌ شود.

شرکت کنندگان دراین اجلاس قرار است ضمن بحث و گفت و گو در مورد مهمترین چالش‌ های کشورهای اسلامی و مسائل تاثیرگذار در جهان اسلام، راهکارهایی را برای رفع این چالش‌ ها مطرح و تدوین کنند.

حسن روحانی در مدت حضور در مالزی علاوه بر سخنرانی در جمع سران و مقام‌ های شرکت کننده در اجلاس کوآلالامپور و تدوین و تشریح سیاست‌ های منطقه‌ ای و بین‌ المللی جمهوری اسلامی ایران، با برخی از سران و مقام‌ های شرکت کننده در این اجلاس دیدار و درخصوص مسائل مورد علاقه دو جانبه، منطقه‌ ای و بین‌ المللی گفت و گو خواهد کرد.

دیدار با ایرانیان مقیم مالزی از دیگر برنامه های دکتر روحانی در سفر به این کشور مسلمان خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала