بیسکویت و کلوچه های مسموم چندین نفر را در ایران راهی بیمارستان کرد

© Fotolia / Olivier Tabaryبیسکوییت و کلوچه های مسموم چندین نفر را در ایران راهی بیمارستان کرد
بیسکوییت و کلوچه های مسموم چندین نفر را در ایران راهی بیمارستان کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
5 کودک در ایران پس از مصرف بیسکوییت های حاوی قرص به اورژانس اعزام شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محمدحسین مقدم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر روز گذشته شخصی در مزارستان لاهیجان از توابع رفسنجان اقدام به توزیع خیرات بیسکویت کرده که 5 کودک از این بیسکویت ها برداشته و خورده اند. مادر یکی از 2 کودک وقتی متوجه وجود قرصی در لابلای بیسکویت می شود با اورژانس تماس گرفته و اورژانس هم به آنها اعلام کرده که فورا کودکان به بیمارستان اعزام شوند.

مقدم بیان کرد: این خانم وقتی متوجه این موضوع شده به یکی از اقوام خود که 3 کودک آنها نیز در مزارستان بودند اطلاع داده و آنها نیز کودکان خود را به اورژانس بیمارستان آوردند. خوشبختانه این 5 کودک به صورت سرپایی مداوا شدند و در حال حاضر حال عمومی آنها مساعد است.

مسئول روابط عمومی بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان خاطرنشان کرد: این قرص به آزمایشگاه بیمارستان جهت تحقیق و بررسی  بیشتر موضوع ارسال شده است .

پیشتر نیز رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از مسمومیت هفت کودک در استان کرمان به دلیل مصرف کیک و کلوچه حاوی نوعی قرص خبر داده بود که سه کودک مسموم شده در شهرستان بافت و چهار کودک در شهر کرمان به بیمارستان افضلی پور بعد از مصرف کیک حاوی قرص به مراکز درمانی مراجعه کردند. موارد مسموم شده در استان کرمان را کودکان تشکیل می دهند و این افراد بیشتر با خواب آلودگی و مسمومیت خفیف به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала