آتش سوزی در نزدیکی ساختمان پلاسکو + ویدئو

CC0 / Pixabay / آتش سوزی در نزدیکی ساختمان پلاسکو + ویدئو
آتش سوزی در نزدیکی ساختمان پلاسکو + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده در نزدیکی ساختمان پلاسکو خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل باشگاه خبرنگاران جوان، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت‌: در ساعت 5 و 42 دقیقه صبح امروز وقوع یک فقره آتش‌سوزی در خیابان جمهوری به سامانه 125 آتش‌نشانی گزارش داده شد.

وی با بیان اینکه  بلافاصله پس از اعلام خبر آتش سوزی ماموران آتش نشانی از پنج ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان جمهوری بعد از چهارراه استانبول و در ضلع شرقی ساختمان پلاسکو‌ی سابق اعزام شدند، گفت: در محل حادثه مشخص شد در طبقه دوم یک مجموعه تجاری که بیش از هزار متر وسعت مغازه‌های این ملک بود یک انبار لباس حدود 300 متری آتش گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: بلافاصله ماموران آتش نشانی که با بیش از 10 دستگاه تانکر آب و نردبان‌های هیدرولیکی به محل حادثه مراجعه کرده بودند کار اطفای حریق را آغاز کردند.

ملکی با بیان اینکه آتش به بخش‌هایی از شیروانی و سقف انبار موردنظر هم سرایت کرده بود که کار شعله زنی و مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن به سرعت انجام گرفت، ادامه داد: در این محل هیچ فردی حضور نداشته و کسی مصدوم نشده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در ادامه گفت: آتش سوزی در انبار لباس در چهارراه استانبول توسط آتش نشان ها خاموش و در حال حاضر به جز یک ایستگاه که در حالت آماده باش قرار دارد تمام نیروها آتش نشانی به ایستگاه ها خود بازگشتند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و هیچ فردی مصدوم نشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала