روحانی خطاب به استانداران: ازخانواده های حوادث اخیر دلجویی کنید

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyروحانی خطاب به استانداران: ازخانواده های حوادث اخیر دلجویی کنید
روحانی خطاب به استانداران: ازخانواده های حوادث اخیر دلجویی کنید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران، حسن روحانی با اشاره به حوادث اخیر ازر استانداران خواست که حتماً با سرکشی به خانواده ها و افراد آسیب ‌دیده به کمک آنان بروند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رئیس جمهور ایران، حسن روحانی از استانداران خواست که بحث اصلاح قیمت سوخت را که اقدامی ملی و تصمیمی از سوی کل نظام بوده و از اهداف آن کمک به قشرهای آسیب‌پذیرتر و قدمی در جهت عدالت و رفع تبعیض بوده است را برای مردم توضیح دهند و اگر پیشنهادی برای اصلاح امور و بهتر شدن زندگی مردم دارند به دفتر رییس جمهوری اعلام کنند.

روحانی که در همایش استانداران سراسر کشور و با حضور وزیر کشور و معاونان وی سخنرانی می کرد، با اشاره به حوادث اخیر تاکید کرد:"  حتماً استانداران با سرکشی به خانواده ها و افراد آسیب‌دیده به کمک آنان شتافته و از خانواده‌های حادثه‌دیده دلجویی کرده و حداکثر کمک و همراهی را با آنان داشته باشند.

در این نشست همچنین شماری از استانداران گزارشی از حوزه ماموریت خود ارایه کرده و برنامه ها و مطالبات استان های خود را با رییس جمهور ایران در میان گذاشتند.

پیش از سخنان رییس جمهوری، وزیر کشور و معاونان وزارت کشور نیز گزارشی از وضعیت استان‌ها و ستادهای تشکیل شده در جهت اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت ارائه کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала