دومین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه

© Photo / Tasnimدومین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه
دومین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دومین نشست کمیته همکاریهای رسانه ای ایران و روسیه به میزبانی وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه در روزهای 18 و 19 آذر ماه بر گزار می گردد.

به گزارش اسپوتنیک،  دومین نشست کمیته همکاریهای رسانه ای ایران و روسیه در روزهای 18 و 19 آذر ماه   به میزبانی وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه و به ریاست   آلکسی وولین معاون وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه و محمد خدادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در شهر مسکو برگزار می گردد.

خاطرنشان می شود که در این نشست، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و همچنین رسانه های منتخب ایران و روسیه حضور دارند.

افتتاح اولین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران
اولین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه

 در این دور از گفتگوها زمینه های همکاری و هم افزایی در حوزه رسانه   بین دو کشور در راستای تقویت مناسبات سیاسی، اقتصادی   و فرهنگی و پیگیری توافقات و تفاهمات اولین دور گفتگوها که سال گذشته در تهران برگزار شد، توسط نمایندگان رسانه های دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 بازدید از مراکز رسانه ای و آشنایی با تجربیات روسیه در این زمینه و   گفتگو با اندیشمندان و صاحبنظران روسیه و همچنین شرکت در همایش ایرانشناسان روس از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سفر هیات رسانه ای ایران به مسکو می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала