استراماچونی از استقلال خداحافظی کرد

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر استراماچونی
استراماچونی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری آنسای ایتالیا از تهران گزارش داد که آندره استراماچونی و کادر فنی اش قراردادشان را با باشگاه استقلال در تاریخ 6 دسامبر (15 آذرماه) به صورت یک طرفه فسخ کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، استراماچونی با انتشار نامه ای به باشگاه استقلال فسخ قرارداد خود را به اطلاع مدیران این باشگاه رساند.

در نامه استراماچونی چنین نوشته شده است: آندره آ استراماچونی به همراه اعضای کادر فنی مارکو کیسر، سباستین لتو و عمر دانسی اعلام می کنند که به قراردادشان با باشگاه استقلال در روز 6 دسامبر 2019 خاتمه داده اند. استراماچونی به همراه اعضای کادر فنی مایلند از این فرصت استفاده کرده و از بازیکنان تیم اول و سایر اعضای کادرفنی که عملکرد خیلی خوب و همکاری حرفه ای داشتند تشکر کنند. چیزی که به تیم اجازه داد که علیرغم تمام مشکلاتی که وجود داشت به صدر جدول برسند.

​آخرین مساله این است که این سرمربی مایل است از همه هواداران فوق العاده استقلال به خاطر حمایت بی‌نظیر و فوق العاده شان تشکر کند و برای همه آن ها موفقیتی را که شایسته آن هستند همراه تیم محبوبشان آرزومند  است. با قلبی شکسته از اینکه مجبور است آن ها را ترک کند و با امید اینکه روزی در آینده در کنار هم باشند.

​در حال حاضر بهتی شدید و خشمی عجیب هواداران استقلال را در برگرفته و این تصمیم می تواند عواقب سفت و سختی برای امیرحسین فتحی، اعضای هئیت مدیره استقلال و همینطور مسئولان وزارت ورزش داشته باشد که نتوانستند سرمربی ایتالیایی استقلال را که نتایج بسیار خوبی با این تیم در هفته های اخیر کسب کرده بود و این تیم را به صدر جدول رقابت های لیگ برتر رسانده بود، در تیم حفظ کنند.

​ماجرا برای مدیران استقلال وقتی سخت‌ تر می شود که تنها آنها می دانستند، قرارداد استراماچونی چه زمانی می تواند به صورت یکطرفه در صورت عدم پرداخت مطالباتش فسخ شود. در شرایطی که بازیکنان تیم فوتبال استقلال در اردو به سر می برند، هنوز مدیران باشگاه واکنشی رسمی به ادعاهای خبرگزاری های ایرانی و ایتالیایی و همینطور نامه منتشر شده از سوی استراماچونی نداشته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала