تذکر شورای شهر تهران به شهرداری

© IRNAتذکر شورای شهر تهران به شهرداری
تذکر شورای شهر تهران به شهرداری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران به شهرداری این شهر تذکر داد که در اسرع وقت منابع لازم برای منابع لازم برای تجهیز مدیریت شهری به سیستم پایش بو اختصاص یافته و ساماندهی لازم جهت پایش سریع فراهم شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، آرش حسینی میلانی، رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در تذکری در خصوص تکرار انتشار بوی نامطبوع در پایتخت گفت: به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت منابع لازم برای تجهیز مدیریت شهری به سیستم پایش بو اختصاص یافته و ساماندهی لازم جهت پایش سریع فراهم شود. با توجه به تکرار مساله بوی نامطبوع در آذر 98 همچنان شاهد عدم واکنش سریع برای پایش بو و شناسایی منشا آن هستیم.

میلانی با بیان اینکه در سال گذشته مقرر شده بود تجهیزات لازم خریداری شود، اظهار داشت: با عنایت به نگرانی‌های به حق شهروندان به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت منابع لازم برای تجهیز مدیریت شهری به سیستم پایش بو اختصاص یافته و ساماندهی لازم جهت پایش سریع فراهم شود.

شیوع این بوی نامطبوع از سال گذشته با واکنش رسانه‌ها روبه‌رو شد و با وجود گمانه‌ زنی‌های مختلف درباره علت آن، دستگاه‌های دولتی اعلام می‌کنند موفق به شناسایی منبع و کنترل آن نشده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала