بمب انتخاباتی ایران به وزارت کشور میرود ؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران
انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی از رسانه از احتمال نامزدی رئیس دولت های نهم و دهم ایران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر می دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصادنیوز، براساس اخباری که در وزارت کشور ایران درحال پخش شدن است محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم برای ثبت نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت نام خواهد کرد.

محمود احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران
تلاش احمدی نژاد برای بازگشت به قدرت

طی روزهای اخیر وزرای دولت و نیروهای نزدیک به محمود احمدی نژاد برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم پر تعداد ظاهر شده اند.

باید به انتظار نشست و دید آیا رییس دولت های نهم و دهم که نتوانست مجوز حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را از شورای نگهبان ایران بگیرد، برای انتخابات مجلس یازدهم تا پیش از ساعت 18 امروز راهی وزارت کشور خواهد شد با خیر.

پیش از اعلام شده بود که «محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان دولت دوم احمدي‌نژاد»، «صادق خليليان، وزير جهاد كشاورزي دولت دوم احمدي‌نژاد»، «سيدمحمد حسيني، وزير ارشاد احمدي‌نژاد» و «سيدمهدي هاشمي، سرپرست وزارت كشور دولت احمدي‌نژاد و نماينده مجلس نهم» در روز ششم و نام‌نويسي «فاطمه واعظ‌جوادي، رييس سازمان محيط‌زيست دولت نهم»، «محمد سليماني، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات احمدي‌نژاد» و «رضا تقي‌پور انواري، وزير ارتباطات دولت دهم» در روزهاي گذشته برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند و گمانه‌زنی ها مبنی بر تلاش جريان محمود احمديی نژاد، رييس دولت‌های نهم و دهم جمهوری اسلامی ایران به قدرت دوباره آغاز شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала