پرسپولیسی محبوب از ایران رفت

© Photo / IRNAپرسپولیسی محبوب از ایران رفت
پرسپولیسی محبوب  از ایران رفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چهره محبوب فوتبال ایران به ویژه پرسپولیسی‌ها صبح امروز کشور را ترک کرد و به کانادا رفت. هنوز کسی نمی‌داند او برای اقامت به این کشور رفته یا سفرش تفریحی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ شماره 8 سابق قرمزها و تیم ملی صبح امروز ایران را ترک کرد تا عازم کانادا شود. کریمی به شدت مورد استقبال و البته بدرقه کارکنان بخش سی آی پی فرودگاه امام خمینی قرار گرفت. هنوز کسی نمی داند این سفر کریمی به کانادا برای اقامت است و یا اینکه سفری تفریحی خواهد بود. البته اخیرا از علی کریمی نقل و قولی منتشر شد مبنی بر اینکه سفر به کانادا تفریحی خواهد بود. 

علی کریمی دوران فوتبال خود را از تیم فتح تهران آغاز کرد و با بازی کردن در تیم فوتبال پرسپولیس نامی برای خود دست و پا کرد و چند سالی را در تیم‌های کشور‌های حاشیه خلیج فارس سپری کرد. بعد از آن کریمی، راهی بوندسلیگا و تیم فوتبال بایرن مونیخ شد.  

مرد شماره هشت در بازگشت از آلمان راهی قطر شد و پس از مدتی کوتاه بازی برای پرسپولیس و استیل آذین، دوباره راهی آلمان و این بار تیم شالکه 04 شد. در نهایت کریمی با پیراهن تراکتورسازی تبریز به دوران فوتبال خود پایان داد. کریمی که در ایران به جادوگر معروف است، سابقه کسب عنوان مرد سال آسیا را در سال 2004 دارد و در طی سال‌های حضورش در تیم ملی موفق به انجام 127 بازی و 38 گل ملی شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала