پول‌های کثیف روند انتخابات را تغییر می‌دهد

© Photo / IRNAپول‌های کثیف روند انتخابات را تغییر می‌دهد
پول‌های کثیف روند انتخابات را تغییر می‌دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مجلس: ورود پول‌های نامشروع با تغییر روند انتخابات، اقدام بداخلاقی و توهین به انتخاب رأی‌دهندگان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، نماینده مجلس ایران اعلام نمود که برخی با ورود پول‌های نامشروع که منبع آن مشخص نیست روند انتخابات را تغییر می‌دهند که این اقدام بداخلاقی و توهین به انتخاب رأی‌دهندگان است.

وی در ادامه گفت:« اکثریت نمایندگان حمایت‌کننده مالی دارند اما خود نمایندگان و کاندیدا‌ها باید مراقبت کنند که پول‌هایی که اسپانسر‌ها برای تبیلغات این کاندیدا‌ها هزینه می‌کنند کثیف است یا خیر، و منشأ این پول‌ها کجا است.

اعتراض نماینده مجلس ایران به نگرفتن وثیقه مناسب برای وام های میلیاردی  - اسپوتنیک ایران
اعتراض نماینده مجلس ایران به نگرفتن وثیقه مناسب برای وام های میلیاردی

سرنوشت مجلس با حضور نمایندگانی که با پول‌های کثیف به مجلس آمده‌اند چه می‌شود؟ چنین نماینده‌ای مدیون اشخاص و جناح‌هایی که از وی حمایت کرده‌اند می‌شود بنابراین مجبور است با متوسل شدن به کار‌های غیرقانونی، بدهکاری خود را بپردازد.

اثر دیگر ورود پول‌های کثیف به انتخابات، سلب اعتماد عمومی است. همه نهادها، به‌ویژه مجلس، هرچه می‌توانند باید اعتماد عمومی را تقویت کنند. از طرفی، ورود پول‌های کثیف به انتخابات، ممکن است در عمل، تصمیمات غلطی را منجر شود، و هر تصمیم غلطی هم عواقب خود را دارد.

انتخابات یکی از مهم‌ترین صحنه‌های سیاسی است که در آن مردم یک کشور با دست خود سرنوشت‌شان را تعیین می‌کنند اما برخی با ورود پول‌های نامشروع که منبع آن مشخص نیست روند انتخابات را تغییر می‌دهند که این اقدام بداخلاقی و توهین به انتخاب رأی‌دهندگان است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала