پلیس تهران از بازداشت 20 رهبر اعتراضات اخیر خبر داد

© AP Photo / Ebrahim Norooziپلیس تهران از بازداشت 20 رهبر اعتراض های اخیر خبر داد
پلیس تهران از بازداشت 20 رهبر اعتراض های اخیر خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر از بازداشت 20 نفر از رهبران اعتراض های اخیر در شرق استان تهران داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اعلام خبر بازداشت 20 نفر از عوامل اصلی اغتشاشات در شرق استان تهران، درباره جزئیات این خبر گفت: شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردم درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان‌یافته اموال، اماکن عمومی، دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: مأموران انتظامی با کار اطلاعاتی گسترده، 20 نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستانهای شرق استان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، آنها را در عملیاتهای جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف اشرار دستگیر شده به جرایم خود،‌ تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، ناوگان حمل و نقل شهری و پمپ بنزین، تخریب فروشگاه‌های مواد غذایی و المانهای شهری، مسدود کردن تعدادی از خیابانها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه را از جمله اتهامات متهمان دستگیر شده عنوان کرد. وی از معرفی متهمان به دستگاه قضایی خبر داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала