وزیر دفاع اسرائیل نگران مردم ایران شد

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر وزیر دفاع اسرائیل نگران مردم ایران شد
وزیر دفاع اسرائیل نگران مردم ایران شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نفتالی بنت، وزیر دفاع اسرائیل با ارسال پیامی در فیسبوک از جهانیان خواست تا برای دسترسی آزاد ایرانیان به شبکه های اجتماعی تلاش کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جزوزالم پست، نفتالی بنت، وزیر دفاع اسرائیل با انتشار پیامی در صفحه فیسبوک خود از کارشناسان عرصه فناوری در سراسر جهان خواست در همکاری با یکدیگر، شرایط دسترسی ایرانیان به شبکه‌های اجتماعی را فراهم کنند.

وی در انتهای پیام خود گفت: در همراهی با یکدیگر می‌توانیم به دیکتاتوری ایران نشان دهیم که مردم قویتر از آنهایی هستند که در راس قدرت قرار دارند.

اعتراضات سراسری 1398 توسط مردم ایران به‌دنبال افزایش قیمت بنزین در آبان 1398 آغاز شد. دولت ایران در نیمه‌شب 24 آبان 98 و بدون اعلام قبلی بنزین را سهمیه‌بندی و گران کرد. بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران، قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای 1500 تومان و نرخ هر لیتر بنزین آزاد 3000 تومان شد. بر اساس گزارش نهادهای امنیتی، 28 استان و بیش از صد شهر دستخوش ناآرامی‌های پس از افزایش قیمت بنزین بودند. دولت ایران پس از این واقعه دسترسی مردم به اینترنت را برای مدت جندین روز قطع کرد و به دنبال آرام شدن اوضاع و بعد از قطع مقطعی اینترنت، مجدداً دسترسی به اینترنت را آزاد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала