آیا واقعا روحانی از زمان سهمیه‌ بندی خبر نداشت؟

© AP Photo / Jason DeCrowآیا واقعا روحانی از زمان سهمیه‌ بندی خبر نداشت؟
آیا واقعا روحانی از زمان سهمیه‌ بندی خبر نداشت؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی سه روز پیش گفت، از افزایش قیمت بنزین در پنج‌ شنبه بی‌ خبر بوده و صبح جمعه متوجه این تغییر شده، این در حالیست که معاون وزیر کشور می‌ گوید او روز سه‌ شنبه و چهارشنبه از این تصمیم اطلاع داشته است!

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسن روحانی رئیس‌ جمهور ایرن در سفر روز چهارشنبه خود به استان آذربایجان شرفی درباره گران شدن موضعی گرفت که واکنش و انتقاد بسیاری از کارشناسان و کاربران شبکه های اجتماعی را در بر داشت.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
روحانی هم از گران شدن بنزین خبر نداشت

او در قسمتی از سخنان خود در جلسه شورای اداری، با اشاره به تصمیم دولت برای گران شدن بنزین گفت: اختیار این کار را به وزیر کشور و شواری امنیت کشور واگذار کرده بودم و حتی خود من هم صبح روز جمعه فهمیدم که قیمت‌ ها افزایش پیدا کرده است.

پس از این انتقادها بود که یاران و نزدیکان روحانی در پی اصلاح سخن روحانی برآمدند،‌ حسام الدین آشنا در این خصوص نوشت:‌ مسئولیت‌ هماهنگی اقدامات حساس و دارای ابعاد اجرایی و امنیتی در سطح ملی برعهده شورای امنیت کشور به ریاست وزیر کشور است. سخنان رئیس جمهور در این باره، نشان دهنده نهایت اعتماد و اعتقاد راسخ ایشان به توانمندی‌ های دکتر رحمانی‌ فضلی، معاونان و استانداران محترم برای انجام وظایف فرابخشی ‌است.

محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی نیز صبح امروز در گفتو‌گویی با نادرست خواندن برداشت‌های به اشتباه صورت گرفته درباره اظهارات دکتر روحانی در آذربایجان‌ شرقی اذعان داشت: ایشان با حساسیت و دغدغه بسیار زیادی مسائل مربوطه در کشور را پس از اصلاح قیمت بنزین را دنبال می‌ کردند و اظهارات ایشان هم به معنی سلب مسئولیت از خود نبوده و نیست.

اما حالا جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌و‌گویی با وب‌سایت رویداد24 موضعی متفاوت‌تر از آشنا و واعظی گرفته است.

او در حاشیه نشست خبری صبح امروز در این باره می‌گوید: روز سه شنبه ساعت 10 صبح شورای امنیت کشور برگزار شد و در همان جلسه زمان سهمیه بندی مطرح شد. بعد از جلسه صورتجلسه آن در اختیار رئیس جمهور قرار گرفت. روز چهارشنبه نیز وزیر کشور در دولت گزارش می‌ دهد بنابراین دید من این است که رئیس جمهور خواسته بگوید به وزیر کشور اعتماد دارم، اما شما خوشبین باشید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала