عراقچی وارد پکن شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عراقچی وارد پکن شد
عراقچی وارد پکن شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به دعوت همتای چینی و به منظور ادامه مشورت و همکاری های سیاسی بین دو کشور در رابطه با برجام، صبح شنبه وارد پکن شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه ساعتی پیش وارد فرودگاه بین المللی پکن شد و از سوی مقام های چین و همچنین محمد کشاورز زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین مورد استقبال قرار گرفت. وی در این سفر با همتای چینی خود دیدار و گفت‌ و گو خواهد کرد. در روز یکشنبه نشست مشورتی دو کشور در مورد برجام در وزارت امور خارجه چین در پکن برگزار خواهد شد.

عراقچی: سازوکار اینستکس باید امکان خرید نفت ایران توسط اروپا را تامین کند - اسپوتنیک ایران
عراقچی: سازوکار اینستکس باید امکان خرید نفت ایران توسط اروپا را تامین کند

در این سفر علاوه بر موضوع برجام روابط دوجانبه نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نشست مشورتی سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای چینی خود در مورد برجام، فردا یکشنبه در وزارت امور خارجه چین در پکن برگزار می شود، در این نشست همچنین قرار است در مورد نشست کمیسیون مشترک برجام که هفته آینده در وین برگزار می شود رایزنی شود.

در کمیسیون مشترک برجام که قرار است در سطح معاونان وزیر برگزار شود آخرین تحولات مربوط به اجرای برجام از جمله اقدامات ایران برای توازن‌بخشی به تکالیفش از سوی آنها مطرح و اقدامات آنها نیز در انجام تعهداتشان بررسی می‌شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала