گشت و گذار کوبایی‌ ها در تهران

© Photo / Soheil Gargari گشت و گذار کوبایی‌ ها در تهران
گشت و گذار کوبایی‌ ها در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کوبا که برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی راهی تهران شده بودند، پس از لغو برگزاری مسابقات در ایران، به گشت و گذار در شهر تهران پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، کشتی گیران کوبایی که برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی که قرار بود در روزهای 7 و 8 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شود و در آن شرکت کنند، در تهران حضور دارند، این ورزشکاران در یک برنامه فرهنگی و تفریحی شرکت کردند.

​اعضای تیم  کشتی فرنگی کوبا ابتدا در کاخ گلستان در مرکز شهر و بازار تهران و در میان مردم، حضور یافتند و پس از آن نیز در ضیافت نهار شرکت کردند. کشتی‌ گیران کوبایی سپس با حضور در موزه ملی ورزش در محل کمیته ملی المپیک از نزدیک شاهد دستاوردها و افتخارات ورزشی ایران بودند.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اتفاقات اخیر، جام جهانی کشتی فرنگی در تهران را به تعویق انداخت و مسئولان فدراسیون کشتی با استفاده از فرصت به وجود آمده برنامه‌های فرهنگی و تفریحی را برای کشتی گیران کوبایی که هم‌اکنون تمرینات خود را در خانه کشتی محمد بنا پیگیری می‌کنند در نظر گرفتند تا آمادگی فدراسیون کشتی و کشورمان را برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر جام جهانی کشتی اعلام کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала