وزیر ارتباطات ایران: نقشی در قطع و وصل شدن اینترنت ندارم

© Photo / IRNAوزیر ارتباطات ایران: نقشی در قطع و وصل شدن اینترنت ندارم
وزیر  ارتباطات ایران: نقشی در قطع و وصل شدن اینترنت ندارم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ارتباطات ایران ضمن تاکید بر اینکه نقشی در قطع و وصل شدن اینترنت ندارد اعلام کرد وصل شدن اینترنت تلفن های همراه منتظر دستور وزیر کشور است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا،  مهرداد لاهوتی ، سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس ایران با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در جلسه یکشنبه این فراکسیون عنوان کرد: " جلسه امروز ما با آقای آذری جهرمی عمدتا در مورد قطعی اینترنت بود که ایشان اعلام کرد نقشی در قطع شدن یا وصل شدن اینترنت ندارد، بلکه بر اساس تصمیمات شورای عالی امنیت ملی، این اختیار به وزیر کشور داده شده که اینترنت وصل شود یا نه."

قطع اینترنت در ایران با دستور شورای عالی امنیت ملی - اسپوتنیک ایران
قطع اینترنت در ایران با دستور شورای امنیت کشور

وی  به نقل از وزیر ارتباطات اعلام کرد که در بخشی از استان‌ها اینترنت از طریق وای فای خانگی وصل شده اما وصل شدن اینترنت همراه منتظر دستور وزیر کشور است.

لاهوتی همچنین از نگرانی های نمایندگان و وزیر ارتباطات در مورد آسیب دیدن برخی از کسب و کارها خبر داد. به گفته وی، بر اساس  هشدار محمد جواد آذری جهرمی، اگر شرایط به خوبی مدیریت نشود برخی از مردم اقدام به انتقال سرمایه خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در پی اعتراضات گسترده اخیر در ایران که در برخی موارد به خشونت انجامید، اینترنت این کشور تقریبا به طور کامل قطع شد و بر اساس گزارشات نت بلاکر به سطح 5 در صد  اتصال به شبکه جهانی رسیده بود. از دو روز گذشته روند اتصال تدریجی اینترنت خانگی  آغاز شد و طیق آخرین گزارش ها در حال  حاضر به 75 درصد از اتصال به شبکه رسیده است.

لازم به ذکر است  که اینترنت تلفن های همراه همچنان در ایران قطع است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала