خسارات ناشی از اعتراضات اخیر ایران به بانک ها و ادارات پرداخت خواهد شد

© Photo / Tasnimخسارات ناشی از اعتراضات اخیر ایران به بانک ها و ادارات پرداخت خواهد شد
خسارات ناشی از اعتراضات اخیر ایران به بانک ها و ادارات پرداخت خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کل بیمه مرکزی ایران ضمن اشاره به اینکه ساختمان بانک‌ها و پول‌های موجود در دستگاه‌های خودپرداز آنها بیمه هستند، اعلام کرد که میزان خسارت وارده ارزیابی شده و به زودی پرداخت می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس کل بیمه ایران، غلامرضا سلیمانی در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت که واحدهای اداری و بانک ها در جریان اعتراضات اخیر، بیشترین خسارت را متحمل شده اند که بر این اساس اطلاعات آنها از سوی شرکت های بیمه در حال جمع آوری و ارزیابی است.

وی افزود: " ساختمان بانک ها و اسکناس های موجود در دستگاه های خودپرداز آنها در مقابل آتش سوزی و اغتشاشات بیمه بوده اند و بر این اساس ارزیابی خسارات و میزان پول های به سرقت رفته یا خسارت های ناشی از آتش سوزی ساختمان ها در حال انجام است."

به گفته وی، آمار مرتبط با میزان خسارت بانک ها و ساختمان های اداری در جریان ناآرامی های اخیر، برآورد و ارزیابی شده و با قول مساعد شرکت های بیمه، پرداخت خسارت به آنها آغاز می شود.

وی همچنین در مورد پرداخت خسارت به خودروهای آسیب دیده در جریان نا آرامی ها گفت: " شرکت های بیمه تنها در شرایطی می توانند به صاحبان خودروهای آسیب دیده خسارت پرداخت کنند که در بیمه نامه های آنها به خصوص بیمه نامه بدنه، آتش سوزی و خسارت ناشی از بلوا و آشوب تحت پوشش قرار گرفته و به صورت مشخص ذکر شده باشد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала