مادر همه شرارت‌ها، هیات حاکمه آمریکاست

© Photo / Unsplash/Keith Zhuمادر همه شرارت‌ها، هیات حاکمه آمریکا هستند
مادر همه شرارت‌ها، هیات حاکمه آمریکا هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمدرضا باهنر:هیات حاکمه آمریکا برای رسیدن به منافع خود همه مسائل حقوق بشری و اخلاقی و انسانی را زیر پا می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های داخلی، دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین ایران اعلام داشت که مادر و ام الخبائث همه شرارت‌ها، هیات حاکمه آمریکا هستند که برای رسیدن به منافع‌شان همه مسائل حقوق بشری و اخلاقی و انسانی را زیر پا می‌گذارند.

وی در رابطه با ناآرامی‌ها در ایران گفت:«امیدواریم کسانی که کمر همت بسته‌اند تا از منافع اقتصادی منطقه استفاده کنند و از هیچ کار غیر انسانی هم ابایی ندارند، سر جای خود بنشینند،‌ همچنین امیدوارم امت اسلامی هر چه بیشتر با هم متحد شوند. در رابطه با تحریم های آمریکا علیه ایران، یک زمانی می‌گویند مذاکره می‌ کنیم، بعد فشارها را افزایش می‌دهند و از طرفی وقتی شلوغی و آشوبی پیش می‌آید، جشن می‌گیرند می‌گویند که با مردم ایران هستیم، البته آن هم مردمی که خودشان انتخاب می کنند.

 بیانیه‌های آمريكا درباره حوادث اخير ايران، مداخله در امور داخلى است - اسپوتنیک ایران
بیانیه‌های آمريكا درباره حوادث اخير ايران، مداخله در امور داخلى است

اما هر چه می‌گذرد ما قوی تر می‌شویم و آمریکا ضعیف‌تر و امیدوارم که سر جای خود بنشیند. در باره اینکه آیاافزایش قیمت بنزین کار درستی بود؟ بر اساس دلایل و استدلال‌های زیاد دولت و قوای کشور ناچار بودند که آن را انجام دهند، اما باید یک سبد سیاستی برای آن پیش بینی می‌شد و بر اساس آن پیش می‌رفت.

 در دوره هدفمندی یارانه‌ ها دولت و مجلس صد اقدام را طراحی و مشخص کردیم که بر اساس زمان‌بندی آن را اعمال کردیم.در برخی از مواقع ممکن است که توقعی نسبت به مسئولین باشد که امکان پذیر نیست، ادامه داد: برخی ممکن است بگویند که چرا یک هفته جلوتر اعلام نشد اما غیر ممکن است مساله‌ محرمانه را اعلام کنند، فکر کنید اگر از هفته قبل اعلام می‌شد تبعات بدی از جمله صف های بنزین و مسائل دیگر پیش می‌آمد.

 حال که قیمت آن افزایش پیدا کرده است دیگر نباید با آلودگی هوا یا مشکلات و تصادفات جاده‌ای روبرو شویم. بنابراین مجلس به صورت جدی ورد پیدا کند و همچنین مسئولان قضایی دقت کنند که این افزایش در سایر کالاها اثر نگذارد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала