ماجرای یک سرقت وحشیانه در تهران و دستگیری سارقان

© Sputnik / Siyavash Sobhgani یا مدارس، دانشگاه ها و ادارات در ایران یک هفته بعد بازگشایی خواهند شد؟
یا مدارس، دانشگاه ها و ادارات در ایران یک هفته بعد بازگشایی خواهند شد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پسر جوانی کنار خیابان ایستاده بود که دو مرد او را کتک زدند و داخل خودرویشان کشیدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رکنا، در بیست و هفتم تیر امسال، مردی به کلانتری 126 تهرانپارس مراجعه کرد و گفت: پنج روز پیش ساعت 9 شب بود که در تهرانپارس بالاتر از فلکه دوم، یک پژو405 با دو سرنشین به من نزدیک شدند آن ها با تهدید چاقو مرا کتک زنان به داخل خودرو کشیدند و پس از مسافتی در پارک رز اقدام به سرقت زنجیر طلا به ارزش 15 میلیون تومان کردند و سریعا از محل متواری شدند.

این شگرد سرقت کافی بود تا ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شوند تا رازگشایی کنند.

کارآگاهان با توجه به ادعاهای مال باخته برای انجام تحقیقات میدانی راهی محل سرقت شدند. در بررسی های اولیه، کارآگاهان مشاهده کردند یکی از ساختمان های مجاور محل سرقت دوربین مداربسته دارد که با بازبینی فیلم صحنه سرقت، پلاک خودروی دزدان به دست آمد.

کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی، مشخصات صاحب خودرو را به نام «محمد» ساکن محدوده تهرانپارس شناسایی کردند.

در ادامه تحقیقات و بررسی سوابق مالک خودرو، یکی از فرزندان وی به نام «سعید» توسط مال باخته به عنوان راننده خودرو سارقان شناسایی شد.

با به دست آمدن این اطلاعات، دستگیری سعید از سوی مقام قضایی صادر شد.

کارآگاهان به دنبال دستگیری سعید دریافتند که وی متواری است که با بهره گیری از روش های علمی کشف جرم، محل های تردد وی در مناطق تهرانپارس – خاک سفید و نظام آباد را شناسایی کردند.

سرانجام سعید با اقدامات پلیسی در محدوده خاک سفید در حالی که در حال تردد با پژویش بود، شناسایی و در ساعت 11:30 بیستم آبان دستگیر شد.

سعید پس از دستگیری چاره ای جز اعتراف ندید و همدست اش به نام پیام را لو داد که کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه پیام در تهرانپارس شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .

پیام نیز در بازجویی ها گفت: زنجیر طلا را به یک جواهر فروشی به قیمت روز فروخته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала