ماجراى اخلال هنگام سخنرانی روحانى در يزد+ویدیو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / چندین نفر هنگام سخنرانی روحانی در یزد، اخلال کردند+ویدیو
چندین نفر هنگام سخنرانی روحانی در یزد، اخلال کردند+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنرانی حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در یزد با حاشیه هایی مواجه شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، در جریان سخنرانی حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در یزد، شمار کمی از حاضران شروع به دادن شعارهایی کردند. این عده با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها گله مندی صنفی درج شده بود، انتقادهایی را به سیاست‌های اقتصادی دولت مطرح کردند. اگرچه شعاردهندگان تعدادشان کم بود و صدای آنها چندان شنیده نمی شد، حسن روحانی در سخنرانی خود به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: صدای شما مردم، صدای این چند نفر جوان نیست. مضمون پلاکاردها بیشتر مربوط به وضعیت نیروهای شرکتی، وضعیت آب برای کشت زمینهای کشاورزی و  وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و گلایه‌مندی از دولت برای گرانی بود.

رئیس‌جمهور ایران هم در پاسخ به این مطالبات، در بخشی از سخنان خود تاکید کرد که هر کس در این کشور دستش به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود و گفت: اختلاف و فاصله خواست آمریکا است؛ نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده ای معدود بلند شود.

این عده در بخشی شعار‌های خود حل معضلات اقتصادی نظیر گرانی را از دیگر مطالبات خود از رئیس جمهور عنوان کردند. این افراد که صدای شعارهایشان در جمعیت حاضر گم شده بود، تاکید داشتند که مشکلات موجود با سخنرانی قابل حل شدن نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала